avslöjanden..

Ons 13 jul 2005 21:30
Övrigt, 17 läsare totalt


igår fick jag reda på en hemlighet jag inte vetat om, och den var jobbig att ta. Jag ville höra det, men samtidigt inte. Jag vet inte hur jag ska reagera. Kom inte nu, inte nu igen, och förstör. Fast samtidigt förstår jag om du ville ha det sagt. Du är en av dom bästa, men inte mer. Hoppas du förstår.

Arv ringde idag också. Så vi är sams nu igen. Fast egentligen har vi inte varit osams, men ändå. Det är skönast att vara sams.

Jag har packat idag, och tränat. Packat, för imorrn åker vi. Camping E. Filip på camping A :/ Men Lina och Anna i närheten, iallafall enligt vad jag har fått höra :)

På lördag har Filip och jag varit tillsammans i ett ååår! Ett helt år :D Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0