äppelkakabajs

Tors 22 sep 2005 20:39
Övrigt, 22 läsare totalt


[12:25] Nu är det hål i tre och en halv timme. Börjar igen klockan tio i tre. Då har jag filosofi till tjugo över fyra. Efter det ska jag hem och packa :) Mii, vad skojsigt. För imorrn åker jag.

Det var äppelpaj vid lunchen idag. KÖ ut från matsalen, ända ut genom dörrarna. Och så kommer man in och allt smul på pajen är avskrapat och kvar ligger ett decimetertjock lager med bara kladd, kladd och kladd som inte ser det minsta aptitligt ut. Oh yess, that's a day in school. Hate it.

Hade matteprov förut, och det gick sådär. Med lite tur kan jag nog få VG :)

Men vi hörs.

[20:35] Någon har skrivit "JAG HATTAR SKOLLAN" på mitt skåp. Väldigt kreativt. Med spritpenna också. Thanks for that buddy.

Nu har vi varit på medelpass och jag är helt slut i hela kroppen. Imorrn är det skolsm. Mumsa :D


(och kent - chans. ALLTID på stretchingen. Vaddå sentimentaaalt???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0