and you see me comin down the hall

Tis 6 sep 2005 22:04
Övrigt, 19 läsare totalt


Idag var dagen då vi skulle ha svenskaprov och läraren inte dök upp. Så klassen gick. Jag vet inte om hon dök upp senare, men vi väntade i kvart och sen får man ju gå. Tror jag?

Vi hade roligaste idrotten idag (fan, hör ni? Jag tyckte SKOLIDROTTEN var kul! jag måste ha varit på riktigt bra humör idag), vi spelade rugby. Visserligen tvingades mitt lag spela deffensift typ hela tiden, men det var skoj ändå. OOh vad man kunde springa ibland :) Om man fick tag i bollen och så och lyckades undgå att hamna underst i en hög :)

Ida och jag höll i nutidfrågorna, och det gick bra, lärarn gillat iallafall :) Dock vet jag inte vad klasskamraterna tyckte, snittet låg väl på typ 4 rätt av 12 eller nått :P Här är een av frågorna vi hade:

"Kungen var i veckan inblandad i en bilolycka som ägde rum i centrala norrköping. Det framgick klart att det var Kungen som orsakat olyckan, men han behövde varken blåsa eller betala böter. Han är immun gentemot lagen. Det finns i stort sett bara en sak som skulle kunna få kungen avsatt. Vad?"

(1) Kungen byter religion
(x) Kungen ställer sig emot regeringen
(2) Kungen mördar någon

Jaaa, det ni. Hoho.

Och vetnivetnivetni??? Vi vaaaaaann den där Metro-tävlingen! Maaawhaaaw! :D
Jag kan förklara lite mer ingående: Josefina och jag skickade in till en tävling i Metro där priset var biljetter till förhandsvsningen av Kalle och chokladfrabriken. Och tror ni inte vi vinner eller? :) Johoorå! Klockan elva på söndag i stockholm, gratis glass ggodis och läsk i en timme innan. Muuuums. Pappa ska skjutsa, och vi vann fyra biljetter = en till varje Almén-barn :D

PLUS en rolig sak till! Magnus ska (antagligen) komma hit nästa helg! Kuuul! :D Ska bara försöka få mamma att ringa och snacka med Eva, på nått sätt. Mamma är lika rädd för telefoner som jag :P



tjo!

ps. Filip, jag älskar dig. Har tänkt på dig hela dagen!!! pusss




"Weeehey! Nu e ja här igen! =D Fre 9 jul 04 22:17

Ojoj, nu finns det mkt att skriva här. vet inte alls vart ja ska börja å berätta om lägret som va nu i veckan. men ja kan ju säga som så att de var så sjutton kul! de måste göras om alltså, flera gånger ju! ja vet inte vad ja ska börja berätta om lägret, så ni får titta i nån annans dagbok ;).
topp3 om lägret:

Keps-ol kung. ;)
mitt armband luktar amanda :)
var så j*vla kul!

haha, amanda tyckte jag skrev väldigt internt i min dagbok, så ingen fatta va ja jua mena.. Haha, då får ja vällan ändra så att alla förstår. :P

Ujuj, nu ere inte långt kvar till oringen, de ska oxå bli kul! träffa alla kompisar å tjejer igen, tävla å festa !! =D


Kan tilllägga att ja e kär! som aldrig förr!:P "


AH! Filips dagboksinlägg kvällen efter VIP-lägret! Åååååh, vad underbart.. En vecka efter att han skrev det här var vi tillsammans ;)

Men nu ska jag gå. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0