"allting e ju relativt"

Tis 30 aug 2005 21:24
Övrigt, 15 läsare totalt


Jag är typ.. död. Eller nått. Vi spelade baseball idag. Det var riktigt roligt. Egentligen vill jag inget hellre än att sova nu, men jag måste väl plita ner ett par rader här först.. Kanske att Magnus kommer ner någon helg, kanske.. Om han får och har råd. Isånafall blire sååå skoj :) Det FINNS ingen roligare än vår Mangan!

Imorn ska jag på stan med Bobi. Det är värt :) Och på fredag med Lisa. Det är också värt. Och förresten är det inte alls långt kvar till Ekorren Cup nuju :S Heelp. Jag har inte ens satt ut alla pinnar :S Det får bli en annan dag i vilket fall..


Filipen är på Bosön nu, och bosar. Jag är hjemme.


på 6:e etappen skickade jag ett sms till Thomas där det stod "du är så jävla elak!!!!". Dagen efter fick jag svar "jag vet" och efter det har jag inte hört av honom alls.. Hjälp :S

Om en månad träffas jag och Filip igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0