aalltså

Fre 19 aug 2005 22:59
Övrigt, 20 läsare totalt


Trallalla. Nu, egentligen, är sommarlovet slut. Fast jag är ledig tills på måndag. Men nu är det ju bara vanlig helg, som vilken helg som helst, egentligen. Och jag har inte träffat min Filip på en vecka och kommer inte träffa honom på ännu en vecka. Känns.. tomt :S Men jag ska klara det. Hela veckan har jag varit überduktig. Jag har lagat massa käk och vart ute och letat svamp och underhållit mina syskon och jag har inte ätit något godis. Jag borde få komma till himmelen efter allt jobb!

Och ångesten kryper sig allt närmare.. Seriöst, skolan börjar på måndag. Skolan. S-k-o-l-a-n. Herregud och helvete på en och samma gång.

Okej , nu kom jag av mig jättelänge, men nu ska jag fortsätta skriva dagboken. Ehhm. Jag har Get Behind me Satan nu. Jag ääälskar White Stripes. Dom är BÄST!

Olivia ville att jag skulle hänga med på konsert på skylten på måndag. Blood Brothers skulle spela (eller vad dom hette) men jag har inga pengar. Förresen fyller Bob år imorrn. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0