9

Mån 9 maj 2005 14:49
Övrigt, 17 läsare totalt


Man skulle kunna tro att botten på en cylinder är en kon, men det är den inte. Den är nämligen en cirkel. Och det var vad vi lärde oss på mattelektionen idag.

Måndag - början på en ny, rolig skolvecka. Så fan heller. Jag ORKAR inte med skolan, den förstööör mitt liv. Faktiskt. Seriöst. Typ.

Och igår vetni, då somnade jag klockan sju. Klockan SJU! Herregud, jag vet inte hur jag lyckades. Vaknade mittinatten och märkte att jag sov och att jag hade kläder på mig. Tog av mig BH:n och sov vidare. Men skööönt var det, iallafall. Och imorse var jag lika trött som vanligt. Förresten är det inte många veckor kvar till sommarlovet. Bara fyra om man är optimistisk och inte räknar sista veckan, eller fem om man är pessimistisk och räknar sista veckan. Jag är optimist. Säger vi. Och jag hatar spanska.

Jag åt på Bosses idag. Today valde jag traditionella smaker, såsom choklad och jordgubb. Mmmmums.

Julia och Josefina fyller snart år. Vad ska jag ge dom? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0