8

Tis 10 maj 2005 17:50
Övrigt, 11 läsare totalt


[08:49] Klockan halv tolv är det drama. Fast vi har inte så mycket lektion numera, för vi jobbar med vårt ”examensarbete”, en dialog som man ska framföra så bra som möjligt. Jag och Eva jobbar tillsammans, och jag säger då det, vi är en OSLAGBAR kombination! :D

utdrag ur vår ”prata”:
A- Duu..
E- Ja?
A- Säg nånting..
E- Vaddå säg nånting?
A- Ja, nått har du väl att säga?
E- Anskit.


A- Duu..
E- Ja va äre nurå?
A- Är du kär i mig?
E- Såklart jag är.
A- Jamen jag menar riktigt kär?
E- Ja det är jag.
A- Amen jag menar riktigt, riktigt kär?
E- JAG ÄLSKAR DIG FÖR I HELVETE!!

Ååh, ni borde fatta hur skoj vi har när vi kör den ;) Och vad folk glor på oss när vi typ sitter på en bänk i stan och tränar! Hahaa :)

DET GÅR ATT SMS:A TILL SLOVENIEN!! Aaaaaaaaaah så skönt!! Liiite lättare att klara sig igenom dessa dagar.

Mitt ben blir ju inte bättre! :( Vad vill det?



På fredag blire lek med Ollie!

[14:55] Jag ska nog ta och skriva om Palestinakonflikten tror jag. Nu, alltså. Jag har historialektion, om någon bryr sig. Imorrn ska jag vara sjuk.

Elsa ska bli intervjuad av Corren idag. För att studenterna ska få fotogrferas och festa i Trädgårdsföreningen. Jag håller med.

Faaan vad hungrig jag är! GE MIG MAT! Matmatmat. Eller godis.


Och så lite allsång: ”Lift åss opp where we belååååååång”

Förresten, har ni testat att klicka på ”alone”-ordet på min pres på orienterare? Jag har värsta gömda grejen där. Hihi. Gash, om man har historialektion, och ändå inte jobbar med det man ska, kan man inte få åka hem då? Snälla. Jag kanske kan sticka ut utan att nån märker mig?

[17:46] Hej igen. Jag borde plugga. Plugga massa samhällskunskap. Vid det här laget borde jag kunna allt om massmedier, FN och Kalla Kriget. För det är det vi har prov på, tror jag. Fast inte förrns på torsdag.

Ååååh vad dagarna går saaaaktaaa .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0