7

Ons 11 maj 2005 19:02
Övrigt, 17 läsare totalt


[09:30] 77777kt. Sjuukt. Sjukt. SJUKT! Hur kan tiden gå så jävla sakta?? Det är SJUKT.
Och idag är det skola, precis som alla andra dagar, men jag är inte där, nej. Jag sitter här och är för tillfället helt förstörd, jag pallar inte, skola, faaan. Allt är så jävla tråkigt när inte du är här, Filip, kom heeeem..!

Nämen seriöst, jag är hemma för att plugga till samhällsprovet imorrn, och jag kan det väl sisådär. Det är alla mänskliga rättigheter och Krigets Lagar och all den shitten som jag har svårt med. Men snälla, just nu känns det så hemskt. Sjuukt. Vafan ska Slovenien finnas för? Radera eksjö också när vi ändå håller på så är jag nöjd. Jag vill inte vara här, jag vill vara hos Filip, men det är en vecka kvar tills jag ens får höra hans röst igen!.. Och nio dagar tills vi träffas, och då träffas vi bara i två dagar..

Imorrn ska jag vara speaker.. På ungdomsserien. Ser ni hur jag ler? Det är feeejk. För jag kan inte le. Inte när hela Europa är i vägen. Maaaaaaaaaamma :’(

...

fan.fan.fanfanfan.


[15:01] Såg att Erik skrivit om Looptroop.. På tal om dom så får de elva första som går in och drar en vits för de i kassan på Petite Sportif gratisbiljetter till deras konsert.. Efter klockan elva imorrn, ska man knalla in där, alltså. Men inte jag. Jag vill inte gå på konsert.. Inte själv, iallafall..

[18:58] Nu har Ola lärt mig hur man skjuter tyskar. Det var bra, jag fick avreagera mig lite. Ha.

Men annars känns det så jävla hopplöst allting. Jag går till fyra imorrn - kul. Jag ska vara på TC klockan 5 - kuul. Jag får inte höra Filips röst förrän om 7 dagar - kul. JÄVLIGT KUL.
Aaarhhg. Mamma och jag ska iallafall åka och klippa oss på onsdag, det gläder mig. Jag ska färga håret, i två färger, High Fasion ni vet. Och i helgen blir det mys med familjen på nått vandrarhem i Örebro. (Örebrooo!! Jag ska till örebro, men inte till Filip! Det är sjukt!) Fast jag kan nog inte springa för MITT BEN ÄR SÄR. Jag kan inte ens stödja på det, hoppar runt som en jävla invalid. Åååh. Fast tack vare benet slipper jag antagligen idrotten på fredag - thank god.

Okej, nu har jag klagat tillräckligt. Allemantillbåtarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0