5

Fre 13 maj 2005 18:59
Övrigt, 14 läsare totalt


Heeej. Spanska. Det är det värsta som finns - jag hatar det!! Det första jag ska göra på måndag är att gå och byta till teckenspråk. Till nästa år, alltså. Som det ser ut nu så ska jag läsa spanska steg två, men fan heller, ALDRIG.

Och min svenskalärare är typ.. blåst. Helt störd. Hon kan INGET om ämnet hon undervisar i! Sjuukt vad irriterad man kan bli.

Förutom dessa två saker - Emma och spanskan - så har dagen varit toppen. Sol och Bosseglass, Olivia och fruktsallad. Dessa dagar vill jag ha fler av! Och så är det bara fem dagar tills han kommer hem. Fiiinpojken.

Sen vet jag inte om jag ska åka på tävlingarna i helgen eller stanna hemma. Mamma ska inte med, och åka med bara pappa.. pallar jag det? Antagligen, för syskonen är ju med, men är det så kul då, när man inte kan springa? Ehhm, vi får se.

Och att man kan sakna nån så mycket!! Det är inte kloookt..


Hur man dödar en grön elefant vet ju alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0