3

Sön 15 maj 2005 17:51
Övrigt, 9 läsare totalt



Han riiiiiiiingde i fredags, ååh, jag blev så glad! Han har köpt present till mig :) Och så är det ”bara” tre dagar tills han kommer hem, och fem dagar tills vi ses! muums!
jag älskar dig, älskarälskarälskar! Filip, du betyder ALLT!

Jag har just kommit hem från en myshelg med Pappa, Ola, Julia och Josefina. Jag har visserligen inte tävlat nått, men hejat har jag gjort! Och lekt med folk. Vi bodde i en stuga som luktade bajs, för det var fel på avloppet så allt hade kommit upp i duschavloppsgrejen och vårt rum var precis bredvid duschen - yeess. Men rörmokaren kom och fixade det så bajslukten försvann nån gång sen på kvällen.

Spelade massa kort igårkväll, det var kuul.

Och imorrn är det skola - uschaan.

Fiiilip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0