2:a juni

Tors 2 jun 2005 09:27
Övrigt, 14 läsare totalt


Hahaha, jag är så jävla klantig, jag glöömde tröjan igår så Henke kan inte få den förrän typ 5-dagars.. Klaantigt. Annars var det en rolig tävling att funktionära på, hejade på massor av folk när vi gick runt och hjälpte barn.

Ååh, dom har lagt upp korten från balen på Folkungas hemsida nu, och åååh vad fint det är! Det är inte klokt.. Dom är så vackra alla också. Men jag vill nog inte dansa bal tror jag. Att dansa, det är inte direeekt jag. Men ändå känns det väldigt tråkigt att inte göra det, för det är så fint. Alltihop är liksom så.. fint.

När man är hemma ensam.. Alltså, det är ganska jobbigt. Det är så ensamt, jue. Vad ska jag göra? Jag ska nog ut och sola, det är fejnt väder ute. Och sen ska jag träna med papps, tror jag. För benet gör inte ont längre! Det är uunderbart. Men jobbigt, jag hade ju verkligen kommit igång igen, jag slog Fredd på terräng-KM och jag vann min första d18elittävling.. Och nu känns det precis som det gjorde i början.. Hur peppad känner man sig att träna upp sig från 0 en gång tiiill..? Ganska jättepeppad, faktiskt.. Ha!

MEN NU KOMMER DEN HÄR ANE BRUN- RON SEXSMITHLÅTEN PÅ P3 SVEA! Muuuums :D
And then I would tell the whole world about the way you hold my hand
And they would understand

Soundtrack nu :) Dom är kanon, verkligen. Jättejättebraiga ju. Det är mycket musik som är jättejättebra. En del är ännu bättre. Typ White Stripes. Dom är jättejättejättejättebra. Men det är dom typ ensamma om. Inte riktigt, men nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0