2

Mån 16 maj 2005 22:19
Övrigt, 11 läsare totalt



[14:44] Mmmbub. Måndag och den är över. Var hos syv och frågade om jag kunde få byta spanska steg två mot teckenspråk. Jo, det skulle kanske gå. Fast det var nog störst chans att jag kunde få byta till tyska. Men spelar roll. Bara jag slipper spanskan så är jag nöjd.


SoOooO, säg nått kul. För jag vet inte riktigt vad jag ska skrejva. Kanske att det är vårruset ikväll men att jag inte ska springa för jag har mitt onda ben. Hade tänkt cykla lite idag, men det är sånt tråkväder så det blir nog inget av. Förresten fick jag cred på engelskan för att jag gjort läxan - det luktar VG :)

Guided By Voices - I Am The Scientist
shiiiitbra!

Två dagar kvar nu. Jag klarar mig nog, tror jag. Imorrn är det ju sovmorgon och så, såatte. Mwappsa! Lillen är en rolig lillebror. Jag är glad att jag har honom. LILLEN-FÅR-ÄVVER!

[22:12] Jomenvisst, nu har jag varit på vårruset, eller Vår Ruset som det så vackert står överallt. Träffade Sara och Kristin där för att bara nämna några. Ola och jag var där och hejade, ingen av oss sprang (Ola får inte springa för han är pojke och jag kunde inte pågrundav mitt dumdumben). Julia sprang in på 19.23 och Josefina hade 19.56. Braaa gjort! (som finskan säger i Ondskan)

Sedan när vi skulle fika ropade Clabbe Af Geijerstam upp de som vann de stora sponsorpriserna, och en av dom sju var JOSEFINA :) Hon vann det perfekta: Cloettapriset! En sån där bautakexchoklad, fylld med 2000g kexisar. Mmmmums!

Från samma scen ropade dom upp att det hittats en mobiltelefon vid starten. ”Vemfan är så dum och har en mobiltelefon med sig när dom ska ut och springa?” tänkte jag. Men såå visade det sig att det var min och att jag tappat den när jag var och hejade. Detta fattade jag dock inte förrän jag kommit hem, då dom ringt till hemnumret för att se vems den var. Så nu är den i Norrköping. Darn.

Jag är trööööööööööött. Jag ska sooooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0