1

Tis 17 maj 2005 18:54
Övrigt, 19 läsare totalt



[09:26] Solen lyser, ska snart ut och sola. Det blåser visserligen en hel del, men det får man stå ut med. Kan ju alltid lägga sig i lä.

Jag har tre lektioner idag. Och.. ja. Tre.
Mamahman. Jaoo. Det är fult att vara blek, det är verkligen det. Och nu kommer Filip komma hem och vara brun så då måste jag och se till att få lite färg. Så, jag hade tänkt att ägna dagen åt det.

Men åååh.. Min telefon. Vad dumt det kan bli. Hoppas Lisa ska till Björn i helgen. För då får jag tillbaka den PLUS att vi kan göra nått roligt tillsammans, typ åka och bada :) För nu börjar banne mig sommaren smyga sig på.

[18:48] Heeela dagen har jag solat :) Och lite färg har jag allt fått. Oh YEAH :) Ola och jag hade klementinkrig förut, utomhus. Det var svinskoj, fast det gjorde ganska ont att bli träffad. Men det ska jag ha fler gånger :) Ola och jag har så skoooj!

Sen nu på kvällen har jag cyklat. Inte för att vi har nån proffscykel, men jag tog pappas, och det funkade det också. Bara att jag pajade växeln efter 5 km, på vägen ut mot Askeby. Attaaans. men det funkade ändå, jag cyklade dit, och sen på vägen mot vårdsbergs kors och sen hem. Kanske två mil. Det räckte, kan jag säga. För min rygg tog rejält med stryk. Men benet gjorde inte ont, iallafall. Och det var huvudsaken.

Jag längtar till en massa saker. Här är ett utdrag av allt:
> Tills imorrn, för då kommer Filip hem och jag ska klippa mig.
> Tills på fredag, för då får jag träffa filip (det längtar jag mest till just nu)
> Avslutningen. Så gööött!
> Sista veckan överhuvudtaget, slappt!
> Spaaain. Liksom, varma stränder tillsammans med Filip. Underbart!!
> Tvärnö. Åååh, somrigt! Hoppas filip kan följa med också.
> Femdagars - alltid! Mumsbulle!
> Tills jag får tillbaka min telefon, hoppas det blir snart.

Mm, som ni ser går jag i Längtans tider. Men det är bra att längta. Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0