0!!:D

Ons 18 maj 2005 19:46
Övrigt, 18 läsare totalt


YEAAAAAAAAAAJEJAJEAAJEWIIIEEEEEEETJOHOOOOOOOOOO OOOO!

Idag kommer Fiiil hem! Och imorn (och förhoppningsvis ikväll) får jag prata med honom för första gången på jättelänge! Ååh, underbart. Seriöst, igårkväll, det kändes som om det var kvällen innan julafton eller nått. Mihii :)

Och så har jag varit hos friiissan, men hon kunde inte göra något åt min oranga färgton :( Så det är fortfarande oranget, liiite ljusare möjligtvis. Men det är mörkt under och det är snyggare klippt. Så det så!

Imorrn är det torsdag och sen är det fredag. Underbart som attaaans. Filip, ring mig direeekt när du kommer hem. (Okej, dom lär ju dyka upp nån gång i natt, men watta.. Han får ringa ändå.) Haha. Hem måste han ju ringa också, eftersom min telefon bor hos Lisa för tillfället. Yess. Jag och min telefon, djises, jag säger bara det.

Menneee.. Hejdå, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0