Wehoooow!!

Sön 27 jul 2003 19:46
Övrigt, 29 läsare totalt
Attås vad skojsigt 5-dagars var!!! Fast det gick ju inte så bra med orienteringen och så...varför vet jag inte, har hört olika anledningar...Någon påstod att det pojksprangs för mycket!!! Hmmpf!! Hur kan man bara KOMMA på en sån grej??hahaa...Fattá, jag hade 73 minuter en dag!! Kontrakursade och trillade ner i kärr och hade kafferep med ett gammalt par vid en vätskekontroll... Hahaha...

Men DIRRET var ju ROLIGAST!! Jag och Anna hade så grymt kul!!! Wehey!! En fin pojke med röd tröja var ju där;) Och en annan i vit keps..Mohahaha... OCH snart är det u10!!! Jag är på TOPPHUMÖR!!!:D



Menmen ska pysa nu...Eller, åtminstone sluta skriva... Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0