We want Sweet!

Tors 8 apr 2004 20:43
Övrigt, 10 läsare totalt


Hallohejsan! Idag har man då varit iväg och påskhandlat! Yeeah. En tjocktröja, tre t-shirts, ett par jeans, ett skärp and a mascara. Och mamma betalade rubbet! ”Ska du inte ha den där Fred Perry-tröjan också?” Jag ÄLSKAR när mamma är på det humöret!:)

Vi åt glass på Bosses, mamma tyckte inte om sin (!!!!) och slängde den på marken! Lustig kvinna må jag säga..

Träffade Lisa och Elin också. Lisa letade tröja, hoppas hon fann nån.. Lisa är ju lite småkräsen när det gäller tröjor;P

Sen har jag vart hos farmor också. Vi målade ägg innan maten. Som vanligt. Jag tror jag älskar familjetraditioner! :) Efter maten var jag och mina tre små syskon ute och lekte i lekparken innan vi började vår promenix hem. Men det dröjde innan vi nådde hemmet eftersom det finns en hel flock lekparker på vägen också, där vi var tvugna att stanna och busa. Det roligaste var vår turnering på hopp-brädan! Jag är så glad att jag har mina syskon, vad skulle jag göra utan dom!?? Svar: Inte mycket.

”Recognize your raves, it’s a teenage rampage”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0