Watch ya ass, LASSe!

Ons 28 apr 2004 21:53
Övrigt, 12 läsare totalt


Haha, det var kul idag, när jag stod och pratade med Olivia, Carro och Micki. Så plötsligt kommer Lasse Ström fram för att prata lite om min elevlektion, men innan han hinner öppna munnen sjunger jag på textraden ur ”Om en pojke”:
-Shake ya ass and watch yourself!
Lasse bara glodde på mig.
-Öhhh, nu kom jag visst av mig lite... Öhhm..
Hahaha:) Jaja, ska kanske berätta lite om dagens händelser. Känner mig lite stressad, bara. Har ett sms att svara på. Ett ögonblick. Sådärja. Öhhm nu kom jag visst av mig lite.. Haha.. Jo just det ja, idag så hade vi matte med Matsa och jag räknade två uppgifter på nittio minuter. Tipspromenad på mentorn, gick kass, 6/10 rätt. Jaja, de kan ju inte räkna med att jag kan allt.
Jukola eller Idre!??

”Åh jag minns det som igår.. Fast det redan gått ett år. För en sekund så fanns du här. Jag kan se dig framför mig, i mina tankar ser jag dig. Åh om du ändå vore här..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0