Virusmorgon

Lör 23 aug 2003 09:04
Övrigt, 13 läsare totalt


Hmm.. Egentligen kanske jag inte borde sitta här. Med tanke på det där mystiska viruset som sprids.. Men jag litar på mitt Virusskydd och skriver några rader först såhär på morgonkvisten.. Har jag tur kanske viruset är morgontrött och sover still...Jag kan inte sova länge på morgonen, jag vaknar typ jämt vid åtta (när det inte är skola, då kan jag sova hur länge som hellst känns det!) och sen kan jag inte somna om.. Men mitt rekord i att Vakna-sent-på-morgonen är 11,10!! Noga bokfört är det också!! Så länge sov Amanda efter 10-mila:) Fast då hade jag sovit typ hela dagen också.. HAHHA vilket tråkigt ämne jag skriver om då.. Kanske ska ta och memorera mig lite (undra vart jag fick det ordet ifrån?!?!?! Ingen aning om vad det betyder ens, men det lät cool)

Fy sate vad jag SVULLA igår då!! Det var fasen rekord måsete det ha varit!! Efter pizzan gick Ola och jag och handlade godis som vi sen tryckte i tevesoffan.. Jag mådde inte bra efter det vill jag lova.. Men jag lyckades iaf trycka allt! hehe:) ”Har du charisma? Sätt dina flirtkunskaper på prov!!” Jaaaaha? Haha Malin Fredd och Elin och Cissi hade ju köat påLindex och skrivit i formuläret och blivit fotograferade häromdagen.. Det var världens KÖ in till Lindex, dom efterfrågade nya Modeller.. Hela stans tanter,flickor, kvinnor, damer, jaa alla av det könet verkade ha fått nys om det!! Fast det var mest tanter där tyckte jag!! Jag och Stina stod ett tag och studerade tumulten utifrån butiken, för att sedan avlägsna oss till Gränden.. Där har dom ju byggt om! Knappt jag hittade! haha!! Fast nya JC är hyperfresh nu... Hahaha snacka det här är den tråkigaste Dagbok jag skrivit på länge.. So, it’s time to sluta nu!! Men sist av allt: Jag ska ju till Stina i dag!! Ska bli trevligt! Ska snart höra av mig till Lisa.. Godmorgonheyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0