Vårt band utan namn

Fre 9 apr 2004 11:48
Övrigt, 16 läsare totalt


Lisa på lufttrummorna, Stina på dansen, Fredd på luftgitarr, Amanda på sång. Yeeaah. Sweet-covers. Dubbel-YEAH!

Snart ska vi fara till mormor och få massa påskägg. Eller massa och massa, ett var får vi väll. Och ett var av Moma. Hoppas jag får pengar i mitt, godis klarar jag mig utan. Fast jag blir glad för vad jag än får.

Just nu sitter jag med hörlurarna i öronen och har Sweet på högsta volym. Dom är bara kungliga. Undrar just, varför jag inte lagt märke till det tidigare? Mamma har haft skivan här hemma länge, påstår hon.

Jasså, så blev Stina offline också. Vi har skickat iväg våra påskkort till Stanchion och Coach nu! Heeeett!

”Come oh summer come on now, stay all winter with me”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0