Varför just jag!??

Tors 20 nov 2003 18:21
Övrigt, 18 läsare totalt


Varför är just jag född i det efterblivna, jobbiga, döda, hemska FJORTISTRÄSKET Linghem för!?? Vem har hittat på Linghem? Det är nog jordens värsta håla.. Trist som saaate!! Men men, går inte att göra så mycket åt.. Kanske får flytta åt nästa år, om jag har turen på min sida.. :S

Jorå, idag så körde vi vårt berömda skrämma-iväg-rädda-små-sjuor-från-soffan-trick. .. Det gick rätt fint, haha, stackars lillpojken som satt där alldeles ensam när vi stora feta heffaklumpar kom och invaderade soffan.. Han sprang iväg så fort benen förmådde.. Nappen var det förresten, om någon undar:)

Och så har mamma fått massera min onda rygg hela kvällen.. Jag vill inte ha ond rygg!:(

Haha sate vad jag klagade i dagens dagbok. Jag säger ju det, det är tusen gånger enklare att skriva om dåliga och negativa saker än om positiva och roliga grejer.. Som vår pjäs på franskan idag tillexempel, när Olivia ska få en ”chris-carillaq” eller vad tusan det heter.. Hjärtinfarkt ska det vara iaf. Och Elin ska göra hjärt&lungräddning på henne.. haha sjuorna trodde inte att vi var riktigt kloka:D Galna klubben hade ju årsmöte, tror ni nått går seriöst till då eller?? Tihi..

Och inatt far mamma och pappa till Rostock så Ola och Amanda ska laga frulle imorn.. Önska oss lycka till, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0