Utskällning & Skratt

Ons 14 jan 2004 21:19
Övrigt, 8 läsare totalt


Jorå, även den här dagen var trevlig! Olivia & Amanda rågarvar åt Dannes Pulkarejs samt Linghemsvandring på egen hand.. Hihi.. Olivia & Amanda har det ofta väldigt skoj tillsammans, faktiskt!

På volleybollen hade folket i rummet bredvid tagit med sig alla sina djur till skolan. Det hördes. Och märktes antagligen på Ritcherskalan också.

Mamma pratade med Kerstin Jansson i tre år. Jag är nog tant nu när jag skriver. För så länge fick jag vänta.

Träffade iallafall Bobby & Martin på stan idag! Det var trevligt, även fast Martin var 12 minuter sen (host). Vi åkte hiss och tittade på kläder och åt kebab. Och pratade. Mycket mycket trevligt. Måste göras om inom snar framtid!:D Hihihooh..

Vår klass skulle gjort gymnasieval idag, på datorerna. (eller åtminstone övat) Men alla hade glömt lösenorden utom Johan & Hanna så vi fick en rejäl utskällning av SYV och sen fick vi gå. Ska tillbak på måndag. Men nu ska jag sluta yra. Hejdå och tack för att jag fick uppleva ännu en rolig dag!:D

(Pssst! Snart fredag!:D:D:D)

Kommentarer
Postat av: Em

jag håller på att göra om min bloggdesign, vilken färg tycker du att jag ska ha som bakgrundsfärg?

2008-09-20 @ 22:35:58
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0