Två lektioner - sen USM!

Fre 12 sep 2003 08:01
Övrigt, 15 läsare totalt


Det här skrev jag igår, men dagboken särade:

11/9 [20:42] Jag hann: Gå till skolan. Åka till Lisa och dra en träning.
Jag hann inte: Packa.

Men skoldagen var kul!! Fast seg.. Blev paff när dom kom med beskedet om Anna Lindhs död... Så hemskt..
Men det var dyngskoj när jag johan och carro lånade danne moréns kryckor och körde tre-steg med kryckor!! johan satte världsrekord i denna nya idrottgren. jag var bara decimetern bakom! så jag tog silver. Vi lyckades hoppa igenom lilla rummet (start vid första dörren) sen förbi bordet (där alla 7:or satt och tittade på och följde vår tävling med beundran) förbi skåpen och en över linjen!! Hahahha! det var skitskoj! fast johan fuskade!! haha!

Sen hade jag och Challis roligast när Elin malin och olivia jagade oss genom hela skolan! det var typ tjuv & polis, eller nåt.. Hahaha! Ingen aning varför vi blev jagade heller.. Men vår manövrering in på toan bakom ryggen på jesper och olivia & rubbet var snyggast!! haha, jag skulle på toa men då höll nån på o öppna, så challis skrek: UPP MED BRALLORNA!! Innan dörren for upp.. haha.. sen kom jesper och olivia in och vi hade toa party.. fan, skolan är riktigt skoj egentligen!! helt störd!!

Sen for jag ju till Åby.. Där lisa bor. Haha, först gav vi hennes dator medicin, sen gav vi oss ut och tränade idom fina Åbyskogarna.. Käremygarden, det var fetingjobbig terräng ju! Inte alls vad man är vad vid.. Vidingsjöskogarna är nog sämst att träna i! Och så kan man ju hela skogen utantill också.. men shit the same

Stina får inte följa med till usm!! Dum-christer!! Asså, han hittar bara på nya anledningar hela tiden!! Det FINNS ju en plats över och hon KAN ju ta med egen mat!! Jävla sär.

12/9 [07:58] Två lektioner idag. Fan va gött!! Sen, USM!! Shit vad jag längtar!! ska bli så jäkla skoj!! ska få låna olas telefon också, så det ska nog fixa sig.. haha!! Jag är glaaad!!! och snart ska jag ut och spela ultimate med klassen.. frisbeegrej you know.. svinskoj! sen franska, mat hem USM!! tjohooo!!! ¨så snart ses vi, alla goa orienterare!! Heydaw´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0