Träning hos Lisafisa!

Tors 22 apr 2004 21:34
Övrigt, 12 läsare totalt


[19:03] Ojoj, vad fel det kan bli. Kakorna hette visst Strykande Åtgång, men skitsamma. Nu sitter jag i familjen Skullmans enkla boning, här i Åby och har just vart ute på ett mycket stärkande träningspass i Norrköpingsskogarna. Lite uppladdning inför den stora mastodonttävlingen i helgen, - 10mila! Hoho. Imorn är det ju Djurparkssprint och allt. Ska bli mycket trevligt.

Idag hade vi franskatest, och det gick inget bra. Lustigt. Inte.

Jag återkommer när jag kommer hem.

[21:30] Hellu. Gissa vem jag såg på tåget hem, om inte Hugo? Jovisstvettu.. Trodde jag skulle dö, men jag överlevde. Som tur var. Jag är trötttrött. Megabautatrött. Men jag ska skriva ändå. Tänkte på en pojke på vägen hem, precis som förra veckan. Samma pojke som då, också. Jag förstår inte, att jag tänker så mycket. Det blir bara värre av detta eviga tänkande.

Och regnar det i helgen, fegar jag fan ur på natten alltså. Därför hoppas vi, att det inte regnar. Vore trist att fega ur.

”You know I wouldn’t survive the loss or the pain, so please don’t break this girl again” -Marit Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0