Trallalallalalaaa.....

Tors 16 okt 2003 21:14
Övrigt, 18 läsare totalt


Jag snabbade mig fetingmycket idag, och då hann jag datora lite innan skoldagen börjar.. Det är en lång & jobbig sådan jag har framför mig, så det är bäst att man förbereder sig.. Frukt är ett måste i dessa kalla jobbiga skolsalar! Jag har frukt-farm i mitt skåp. Där bor äpplet Håkan & Bananen Yngve.. Även klementinerna Lars & Åke..:P Nej nu är jag för flum för att skriva här..

Lisa, gillar du Bad Cash Quartet? Dom har nämligen konsert i Norrköping den 30:e..:) Pappa tycker att jag ska gå, men vi får se..

Challis och Jag ska gå Naturbruksgymnasium inriktning Bäver. Förlagsvis inriktning Myrslok. Det bestämdes igår. Olivia ska gå på Klädpokergymnasium med Riksintag.

[21:10] Så. Då var telefonen inlämnad iallafall, och en lånetelefon fick jag också:) Så det är bara bra med det.. Och sen har Amanda sprungit Nattcup, det var trevligt, bara det att Stor-Tosstis och Mellan-Tosstis hänger så dant!!! Grr..

Imorgon kommer Jossa. Sen är det DalaDubbeln!!! Jippiiiiiiiii!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0