Tordyvels-race!

Tors 21 aug 2003 20:52
Övrigt, 8 läsare totalt


Vandring idag! Med skolan.. FRån Bjärka till Vidingsjö! Vi började gå runt klockan 9 i morse.. dom (ungefärliga) tjugo kilometrarna.. jag fick passa kartan.. fast egentlign var det bara att förlja östgötaleden men jag gjorde det ändå, för att ha nått o göra. Tur att man gick med erik, då har man aldrig tråkigt, haha!! han springer om och slänger sig på marken och har sig...kastar sig i diken och jag vet inte vad! Aldrig blev han trött heller.. knas!! hehe, när vi stannade för att äta för andra gången anordnades det Tordyvels-race!! Adams gick åt fel håll, och erik vann (med fusk) hehhe.. det var skoj!! men sen när vi kom fram tilll vidingsjö var det inget skoj längre...anlände vid två, skulle inte få åka hem förrns sju.. Såå, då sattes det igång med att vila.. Och spela frisbee... och fotboll.. Och allt vad man kunde komma på... haha!! Så nu är jag dödstrött.. ska snart sova jag.. men jag har ändå haft en trevlig dag!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0