Tipspromenadsdag

Ons 14 apr 2004 21:38
Övrigt, 7 läsare totalt


Goddagens mitt herrskap. Den här dagen har i grund och botten bestått av stress, stress och åter stress. Det är omänskligt att en person kan stressa så mycket som jag gör just nu alltså.. Men snart är det ju sommarlov, och då behöver man inte stressa ett dugg, mer än när man nästan kommer försent till starten.
Vi gick tipspromenad idag på mentorn. I min grupp ingick; Jag och Rasmus från nian, Gabriella och Jacke från åttan, och Johanna och Victor från sjuan.. Rasmus kunde dock inte joina, eftersom han gjorde omprov. Vi fick 8/10 rätt, vilket innebar att det inte blev vi som vann biobiljetterna den här gången, men nästa gång så tar vi dom! Haha.

Mamma har köpt sömntabletter för hon tror sig kunna sova bättre nu på kvällarna. Julia och hennes vän spikade spikar i träd, och Josefina har tappat bort sina batterier.

Pratade med Linus igår.. Nu verkar det som om han ska åka på Jukola istället för till idre! Och utan Linus i idre blir det ju inte kul, isånafall blir det Jukola för mig med.. Röja loss på båten:) Haha.. Fick mina kort från nyår igår förresten! Lite sent kanske, höhö, men bättre sent än aldrig heter det ju. Jag såg helt flum ut på korten som Stina tagit mitt i natten, men det gjorde i stort sett alla så visst.. Malin var nog med på flest bilder, och näst flest Anna. Haha:)

Ni skulle hört kommentaren jag slängde ur mig på mentorstiden idag, när vi pratade om vår klassresa! Elin och Jenny sa att dom bestämt att vi skulle ha ett flick- och ett pojktält. De som ville sova blandat skulle få sova inne i stugan. Robban och Adam började högljutt klaga medans Elin snällt försökte förklara för pojksen att inte alla flickor ville sova tillsammans med pojkarna. Robban frågar då mig, hur jag vill ha det? Amanda svarar; ”Äh, för mig spelar det ingen roll vem fan jag ligger med” Alla som hörde det assecoerade vidare och tyckte jag sagt nått hemskt roligt. Haha..

Förresten, innan jag slutar, MVG på fysikprovet! JEHUU!

”Det skulle va lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag”
-Bob Hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0