Tiomila.. gäääsp!

Sön 25 apr 2004 18:19
Övrigt, 19 läsare totalt


Ja visst har man rätt att gäspa, när man inte sovit mer än tjugo minuter på ett dygn.. Jag kan ju säga som så, att nu har jag fått nog av tiomila för i år. Men nästa år ska det bli lika roligt igen!:)
En grej kan man ju konstatera, att genom att sova missar man JÄTTEMYCKET tid! När man är vaken på natten hinner man ju med dubbelt så mycket.
Tiomila är roligast fram till klockan tolv på natten.. Sen börjar segandet. Det känndes som om klockan var 02:00 i tre timmar eller nått. Jag drog runt på TC med Emil hela natten. Satt på läktarn med en drös vänner och tryckte.. Trollade med Anna. Spanade på pojkar med David (haha), busade med Malin.. Jag gjorde det mesta, utom att sova:D Jag och Emil hade tävling om vem som kunde vara vaken längst. Det blev oavgjort, för båda slumrade till där i cidertältet. I det tältet satt vi från halv fem till halv nio! Ujuj.

Men läktarn ska ha ett fett tack. Där var det allra skojigast, för där satt typ alla. Och där satt man tätt, tätt och slapp frysa:)

Minus för regnet som började klockan fem typ. Vårt tält blev jätteblött, mittenpinnen hade rasat och allt därinne var blött. Allt blev geggigt och äckligt.

LOK ledde ju i år också! Uffe ledde, precis som förra året, vid radion! Och han bommade bort allt, precis som förra året, innan förvarningen. Grrr!

Förresten gick min sträcka jättebra, jag LEDDE vid radion! Yeeeah, jag har LEDAT tiomila! Det är coool. Fast sen tappade jag lite, och växlade som nia. Men jag plockade iallafall två placeringar:D Sen tappade Martin och Peter, och det var ju lite trist, för man hade ju hoppats att det skulle gå bra sista året i ungdomskavlen...
Tröööööööött!

”Och när dom sagt hur du ska vandra, och delat ut alternativ, så finns det ändå många andra, fast från ett annat perspektiv” -Ragnar Borgedahl (Lars Winnerbäck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0