Telefonlös..:(

Ons 10 sep 2003 20:55
Övrigt, 6 läsare totalt


Dryg NO-lektion idag..Vi såg på film.

Men dom är värsta sär när man ska in i Matsalen!! Jan Banan är vaktmästarlärling nu när Rune är borta, så han skulle vara mat-gubbe idag.. Han låste dörren, och sa att det var för fullt i matsalen! så ingen fick gå in, alla fick stå utanför och frysa.. Så efter 5 minuter öppnade han, och då hade det ju hunnit bli världens trängsel utanför så det var värsta tryclet in, och efter 10 pers stängde han igen.. Vi kom inte in då.. Men på nästa ”öppning” kom hanna jenny carro och micki och olivia in, haha men han stängde precis framför nosen på mig!! Så, jag stod kvar utanför med johan och väntade.. Det öppnades två gånger till innan jag kom in, och då hade ju flicksen redan ätit upp.. Så jag fick tillbringa lunchen med Jesper Jimmy Johan Adam och Anton, rätt trevligt det förstås men inte på långa vägar så skoj som vi har i matsalen i vanliga fall!! hehe..

Sen efter maten, hade vi Volleyboll.. Eller, jag och Olivia hade det.. `Carro hade styrketräning tror jag, och rubbet kör.. Så, det var vi två sjuor en åtta, Fjunet & Erik.. fast det var riktigt skoj, Jag & Erik var i samma lag, han är ju galen.. haha!

Jag har vart på stan också! Inhandlat en ny tröja.. Eller, inte vart på stan riktigt utan på Tornby.. Jag har lämnat in telefonen också:( Så, nu ör jag telefonlös.. hatar att vara det, när man har telefon skapar man liksom ett beroende! Innan jag fick den kände jag inget behov av den, skaffade mest för att alla andra hade.. Men nu klarar jag mig inte utan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0