Taktik: ’Inget Pojkspring!’

Fre 1 aug 2003 13:05
Övrigt, 22 läsare totalt


Hejhej Dagis Bokis! Snart ska jag åka ner till Skövde..U10 mila dags, vet ni...Hihii LOK har ett skarpt flicklag! Diskuteras hett på Alternativet också, haha..En viss Lurran hade visst skrivit nått inlägg! VEM kan det vara?? humm...Haha!! Nej men nu får vi se om LOK’s taktik ”inget pojkspring!!” kommer lyckas!! Ska bli trevligt att se.. Ska även bli trevligt att se om LOKflickorna lyckas med att inte pojkspringa...tror att det kan bli svårt för oss, haha!! Menmen håller tummarna iaf..Jag ska minsann försöka vara helseriös nu på u10, får se om det går bättre för mig då.. Har ju gått så piss nu innan, på 5-dagars o så igår. Kanske gått o blvit dålig?? Attås isånfall!! Men men, Dag..Nu ska jag pyyyyyysa...Måste ladda med lite pasta you know;)

Tjenis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0