Surt med ond fot.

Tis 26 aug 2003 22:18
Övrigt, 9 läsare totalt


Heyy joo...
Nu var det ett tag sen jag datorade.. Det känns som en evighet sen. Tur att jag nästan kommer ihåg vart alla bokstäver sitter på tangentbordet!! haha! Men men.. Det tävlades i Söndags!! Gick fetingbra i början, kom ifatt Märta med två minuter till 2:an, Kristin med fyra minuter.. På väg till 3:an susade jag om Fredarika som startade åtta minuter innan.. Till fyran gör jag världens bästa vägval och spikar min första kontroll på skitlänge!! Asså, en sån där perfekt spik!! Men sen kom bommen.. Jag irrade i cirka 15 minuter där, och sen gick jag resten av banan. Gav upp. Så där som man inte ska göra. (”Vad var det som gick snett? Jag gjorde rätt, men nu gör jag fel i ren protest”//Winnerbäck) Sen var det akut hem (just när jag stod ochdiskuterade med Lotta, mentorn min!) för Josefina hade fått ”blindtarmsinflammation”. Men det gick över sen. (?)
Sen igår, så var det ju skola.. Första dagen med lektioner.. Ny engelskalärare i år igen! 7:an klarade vi ju oss igenom med att köra Hangman på varenda lektion, så lite efter är vi kanske i engelska.. Inte så konstigt att vi tycket att vi fick grymt mycket läxor, samtidigt som vår nya lärare kallade det för ”Lite lätt börja-läxa”.. Gash.. Undra vad som kommer sen då?? Men dagen slutade rätt soft iaf.. Spelade spel med bror min... Stora Sverigespelet.. Det var nog det roligaste jag gjort på länge, inte själva spelet utan att Ola var så dålig!! Det var skoj!! -Nämen?? Ligger inte Åmål i Lappland??
Hahahaha!! Knasboll.
Sen idag var det ju skola igen. Tre lektioner, sen lunch, sen idrott. Simning. Först simma 200 meter ryggsim och efter det, livräddning av dockan Evert. Runt 1,15= VG. Amanda simmade på 1,16. Vilket innebär VG!! Jippie!! Första gången också, rätt snajdigt sådär. Sen var det ju träning i Rimforsa. Gick rätt bra i början på banan, men sen bommade jag lite småbommar och Lisa kom ifatt med 2 minuter!! hehe.. Sen lyckades jag med det värsta.. Att vricka till foten!! Ajaj säger jag bara.. Men jag lär ju bli av med det snart.. Foten kan inte vara elak så länge. Hehe. Men det gör faktiskt rysligt ont!! Men men. Måste pysa nu. Lär ju sova. Godnatt, alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0