Studiedagen

Tis 7 okt 2003 20:38
Övrigt, 13 läsare totalt


Idag är en av årets bästa dagar.. Studiedagen.. Det var inte så farligt imorse som jag befarade, tss, mamma och pappa var rätt tysta förutom när pappa började sjunga högt och ljudligt på en elvis-låt så att hela huset vaknade. Tack pappa.

Snart ska det väll ätas frukost. Sen vet jag inte vad som ska hända, jag har inga pengar så jag kan inte följa med Jenny & co in till stan och bowla och äta... Och Lisa & Stina avböjde vårt Bosses-besök! :’( Så, det får väll bli som så, att jag far ner till farmor och grattar henne på namnsdagen.. För snart kanske man inte har någon farmor längre, så det gäller att passa på medan hon fortfarande finns att hälsa på!

Hoppas iallafall på en trevlig studiedag. :) F.ö. min sista dag som fjortis.

[20:35] Nu är man hemmkommen från träning också. Malin & jag körde längts av alla. För slöisarna oscar & kallén genade och gick... Haha.. Och så fintade vi iväg emil och jocke över skidbacken.. tsss...

Snart ska jag sova, så att det blir imorn. Hahaha.. Naej ett tag till stannar jag nog.. :) Godnatt iallafall, överger lunar för orienterare.nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0