Strykbar Åtgång

Ons 21 apr 2004 22:22
Övrigt, 9 läsare totalt


Så hette våra kakor (om man nu kan kalla dom för kakor?) som vi, Olivia och jag, bakade idag. Lite halvlustigt namn, på en lite halvlustig konfektyr. Hihi, men dom blev iallafall godkända av Benjamin. Så SÅ äckliga kan dom inte ha vart. Haha, mitt uttalande när vi stod och ploppade skållade mandlar; ”Åh, det känns ju som att mjölka en ko!”

Första nationella i matte idag. Usch, det gick inget vidare. Mycket, mycket svårt skulle jag vilja uttrycka det. Sedan hade vi Matte Med Matsa, roligare än vanligt faktiskt. Jag skrev min kärleksförklaring till honom på tavlan. Och hittade på tio budord som jag måste följa under Matte Med Matsa-lektionerna.

Jag satt på en bänk i korridoren idag. Det var verkligen en central placering, för jag hörde nästan om allt som skedde i korridoren, bland annat om det dära slagsmålet. Ja, kan du tänka dig, det var slagsmål på Linghemsskolan! Det är inte ofta.. Men det var i vilket fall som hellst synd om Ron, fegt att gå många mot en.

Idag avskrev jag mig titeln som Fröken Märkesnörd! Cool, isn’t it? Undrar vem som åtar sig den titeln efter mig nu då.. Det återstår att se!

Haha, lustigt nog hade Lasse satt MVG (!!!!) i dans för mig! Lasse, av alla. Jag trodde han hade nått emot mig, eftersom jag har nått emot honom.

”London calling to the underworld” - The Clash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0