Stressigt..

Fre 19 mar 2004 21:37
Övrigt, 15 läsare totalt


[11:42]..Jo det kan man verkligen säga.. Var nyss i skolan, i datasalen, och skulle skriva ut mitt bildarbete. Märker då att jag inte skickat det till min mail, utan jag måste springa hem, skicka det till mailen, springa tillbaka, öppna mailen ladda ner arbetet och sedan skriva ut det, på en halvtimma. Som tur var loggade Olivia in precis när jag skulle springa hem, (hon var hemma för att skriva ut SITT arbete) så jag bestämde med henne att jag springer hem, skickar arbetet till henne så hon skriver ut det och sedan ses vi i skolan. Så det blev rusch hem, (utan jacka eller nått eftersom jag glömt nyckeln) märka att bilen inte stod där (Julia är sjuk så hon och pappa är hemma) slita upp dörrn som var ÖPPEN (phew!!!) för att sedan sätta mig här och märka att det inte GÅR att skicka arbetet till Olivia! Gaaah! Panik! Men efter ett antal försök fungerade det iallafall, och nu ska jag snart bege mig tillbaka till skolan.. Med geggiga svettiga kläder, MEN ett snyggt utskrivet arbete;)

[21:29] Nu har man just sett på film, - Psyco. Jag är helt skakig, det är inte bra att se såna där filmer på fredagskvällar! Vågade inte gå in i förrådet för att hämta väskan att packa i ens.. Men nu är den iallafall packad. Med det mesta. Inte varma kläder dock, och inte regnkläder. Men det är ett senare problem. Kan ju inte lägga dit det nu, Läder-Hans kan ju komma vilken sekund som hellst;) Och imorn: TÄVLING! Trevligt trevligt.

Falska personer är endast personer som försöker vara sanna i en betraktares ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0