stramt

Sön 12 okt 2003 20:27
Övrigt, 14 läsare totalt


loppen gick skit i helgen men annars var det rätt trevligt. tråkigt att folk tycker att man är stram men det är ju upp till dom. jag kan meddela att jag tycker inte detsamma. men det bestämmer man ju själv. annars var 25manna rätt trevligt. om någon hade kommit fram och frågat mig hur det gått precis efter loppet idag, hade jag skrikit ”And YOU! You shut the fuck up!!!” rakt i ansiktet på den. tur att ingen frågade. för ingen blev ledsen då. haha!

drömde jättehemsk dröm natten till idag. jag drömde att vår bil blev stulen och att det inte var nån som körde. så fick jag för mig att det var jimmy larssons fel, så jag började slå massa på honom.. men sen var det ine han, och jag gröt massor för att jag slagit ner en så snäll person! vaknad eva att jag låg och grät..
min dröm berodde på att:
1) Pers familjs bil hade blivit stulen och alla Karins & Pers grejer också. :(
2) Stina såg en bil ”utan förare”.
3) Jimmy skrev ett meddelande precis innan jag somnade.

Så bildas alltså en dröm. Godnatt. Inatt ska jag drömma om strama pojkar.

PS. Attås har orienterare! (attås) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0