Stockholm! :D

Mån 5 jan 2004 20:16
Övrigt, 15 läsare totalt


Ska fortsätta berätta lite om Sthlm nu. Jag var just på det där med att Joel fick sin tröja. Fast jag orkar inte dra allt i detalj nu, så jag drar det i stora drag istället. Vi lekte Chipp & Bong. Haha, Bilen (Erik Mattsson) kungade på det.. Man kunde verkligen inte hålla sig för skratt!:) Amanda och Anna somnade först, runt två-tre kanske. På nyårsafton väcktes man av Kalle, Olle, Hanna & Amberg låg och snackade. Grr. :PTräningspass, 50 minuter i Haningespåren! Trevligt! Sen chilla och byta om när det drog sig närmare kvällen.. Joel dukade fint på bordet och vi åt. Arvid ringde. Fredd&Elin ringde. Haha. Sen drog det sig närmare och närmare tolvslaget. Victor var helt i extas för sina raketer. Efter tolv lekte Stina och company Sug & Blås i en timme typ. Och fulade sig allmänt. Jag hade det så trevligt så:)

Annat minnsevärt:
*Min champagneflaska ramlade i golvet!
*Olles mobiltelefon som hamnade i frysen
*Erik Mattson på chipp & bång!
*Lina var kunglig på alias!
*Victors raket var två centimeter från mitt ben!
*Frösö-Frasse tog bilder på alla pojkars häckar
*Att man kan vara så käääär!:D


malin och anders är gangstah!


jag i omklädningsrummet


anders, johan och "spriten"


frösöfrasse gör akrobatik!


-"-


gangstertarandi och likjohan


hihi, anna och johan!


mallan spexar


alias! aven... aven... AVEN!!


joel och min rumpa!


jag och kalleman


anders i viprummet


dans!


breeeej!


mandy


busted emil!


BUSTED olle!!


emil är upptagen


böghög!!


massage


snygga partypojkar


bullens partyhatt


snällis brais smartis sötis! :)


nyårsmiddag!


kinky trandi


chillgäng


bobban och amberg


anna :)


kalle!


hmm..


jag asgarvar när olle får sin present :D


paulsson: såhääär stor är min!


skogssport!


busy olle


kalle och ambergovich


snubbarna!






















joel i sin tröja han fick av oss :)
 inget pojkspring!


uuuh ;) hanna och olle!


kinky malin och jeppe!


hela havet stormar


fågelperspektiv! <3


joel posar!


watch out


jag och kalle :)


.. och anna och johan!

Resten av veckan bestod av: Biobesök med Olle, Joel, Holger, Paulsson & Jeppe, shopping, hemmakväll hos Joel, shopping, McDonalds, Kändisspaning.. Typ. Haha:D

Var hos Lisa och drog ett pass igår! Trevligt trevligt. Sen åkte vi till Malin och var där igårkväll och i morse. Var på stan med mor&Far idag. Handlade en väst, en skiva och lite smink. Nice! Nu har vi främmade. Amanda är servitris. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA JAG TROR JAG DÖÖÖÖR! Bilder och allt! Du är ju bäst! Fyfan vad kul att se!!! :D

2008-09-18 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0