startpunkt

Sön 11 jan 2004 21:21
Övrigt, 11 läsare totalt


Jajemensan, helgen bestod av Startpunkt.. Föreläsning av Susanne Gunnarsson, inte illa! Ni vet, hon som tog OS-guld i K2, kanot 1996.. Yeah! Jag fick hålla i medaljen! Det var disco igårkväll, och (ni kommer inte att tro mig!) AMANDA RÖJDE!!:P
Men när det är med tevliga vänner, så visst.. Finns inte mycket annat att göra.

Årets Ros glömde jag skriva, men den ska iallafall gå till Henric Fröberg, tack!

Och nu är jag surig, trots att helgen var trevlig med goda karameller (slagsmål om godisskålen:P) och mycket glass (Linnea & Jag slukade tre portioner var!!). Och det beror på en grej som man inte får säga. Men töligt är det, även om det inte var oväntat. :(

Nu är jag jäääkligt trött. Men först måste det tas upp att Lisa fann en ny Harpun som hon kunde dansa med igår. Huhu. Och DJ:ns vän var ÄCKLIG! Jaja. Ska sova! Tjo!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej! Kika gärna in i min blogg och var med i mina tävlingar.



En tävling är om ett presentkort på SOUK för 1000kr där du bara behöver rösta på mig den hittar du här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/souk-street-fashion-award.html#comment



En annan tävling är om en goodiebag med exklusiva priser som du hittar här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/tavlingen-borjar-om.html#comment



Kram =)

2008-09-20 @ 22:26:00
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0