Snoriga Klubben.

Mån 8 sep 2003 20:51
Övrigt, 11 läsare totalt


Helloooo!!

Jobbigt att vara snorig. Det irriterar omgivningen också.. Haha, på läsförståelsen idag på svenskan till exempel.. Helt tyst i klassrummet, förutom jag som sitter och snörvlar.. Usch!! Men jag avstod träning idag. Olivia avrådde mig..

Haha Anton och jag lurade Robban idag på hemkunskapen! Först satt vi utanför och skulle egentligen beräkna budget, men vi satt och fulade oss istället.. Sen gick jag in till Robban och sa att jag hade en vän som var skittänd på honom som satt utanför.. och Robban trodde såklart på det, så han gick med och var jättenyfiken.. Så jag förstår att han blev rätt besviken när han fick se att det var Anton som satt där..:
-Vafan??
Hahaha Anton och jag hade så jäkla skoj! men stackars Robban, han är ju rätt känslig.. Hahahah!! A very sensitive person..:P

Sen har jag inte gjort så mycket.. Tror jag.. Men det här kanske räcker, även fast ingen kanske fattar. hahha.. såg på mammas skolprogram förut.. dom är rätt skoj, lärde mig en hel del!! engelskagrejer assså..

[20:50]
Nu har händiga Amanda fixat högtalarna!! Och fixat msn!! :) snacka man är bra då.. haha.. Och nu ska far lära mig spela gitarr.. Igen.. Hehe, kunde spela Idas Sommarvisa en gång i tiden! faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0