Snart snart...:)

Fre 17 okt 2003 19:47
Övrigt, 18 läsare totalt


Nu är det ju fredag.. Idag kommer Jossa! Och nu pratar jag med Jens, eller, HAN pratar jag lyssnar:) Hihihi...

Ska snart gå och ha redskapsgymnastik:( Det är det tråkigaste och hemskaste som finns! Man slår ju halvt ihjäl sig, förra gången ramalde jag ner med huvet före från stången och dundrade i golvet! Och ramla ner från ringarna gjorde jag.. Jag är inte skapt för redskapsgymnastik!!! :(

[16:20] Jag hade tur. Vi hade styrka&kondition.. Som tur var.. Fast det var jobbigt men kul! Men nu ska jag fixa en orienterare.nu till Lillasyster Julia så jag slipper TJAT från en viss liten pojke.. Hahaha..

[19:45] Nu är Jossa här! Vi har målat på våra tröjor.. Riktigt fint, haha..:) Dom får ni se imorn.. Ni som ska på daladubbeln.. Ses där allehopa!! Imorn bitti bär det av:) JIPPIEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0