Släktens fjortisar...

Sön 11 apr 2004 22:33
Övrigt, 11 läsare totalt


..är lugnt mormor och Moma alltså.. Värre sladdertackor än dom två får man leta efter! (Vad sladdertackor betyder vet jag inte, men i det här sammanhanget betyder det att dom pratar väldigt mycket). Dom skvallrar och snackar som jag vet inte.. Och inte finns det mycket att göra där heller. Dra runt, läsa nån Se&Hör, lägga sig och slötitta på teve, sätta sig och sola, busa med hunden.. Man tröttnar. Datorn är en livsnödvändighet.

Men nu är man hemma iallafall. Och snart börjar skolan igen.. Uääää. Jag vill inte.. Jag vill fortsätta ha det såhär, man kan träna när man vill och lägga upp dagarna precis som man vill och gå och lägga sig när man vill. Jag har köpt en ny huvudbonad. På MAXI! Hahaha.. Men skitsamma, den ser ju cool ut så vafan.

Varför är jag på så surigt humör? Jag tycker itne om det.. Allt och alla blir ju arga tillbaka då, och det är just vad man inte vill. Man vill ju att alla ska ha midlidande när man är arg och vresig. Jaja.

Sov hos Moma natten tillidag. Moma = gammelmormor, eller Krutmormor som Tomas säger.. Hon är för härlig! Ungdomlig till tusen. Och ändå är hon 84! Asskön. Hon berättade om Holger, Arne, Sven, Halvar, Gunnar... Och vad dom nu hette hela bunten.

”If you think the world’s too much, then take my hand and follow”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0