Skoldag:(

Mån 18 aug 2003 18:54
Övrigt, 12 läsare totalt


SKOLA!! ischisch!! det är verkligen trökigt... men nu skulle man ju se positivt på saker och ting.. SÅ det ska bli JÄTTESKOJ att vandra från Bjärka Säby till Vidingsjö på torsdag!! (inte) Var ju i skolan idag jag.. Fick reda på att vi har ett minst lika sugigt schema som förra gången.. Längsta dagen är fredagen..
Gav mig ut på träning klockan 14,00!! Backryck.. Faan vad drygt det var, var helt slut när det var klart!! La mig ner och trodde fan jag skulle svimma, hahaha!! Körde opp o ner tio gånger för Himnafjället... Känner mig riktigt duktig nu.. För jag sprang så mycket jag orkade.. men had einte orkat en till uppförsbacke!!! då hade jag kolappsat, det kan jag lova dig!! hahaha!! spelade lite tevespel med Ola sen.. Riktigt kul för en gång skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0