så kallad kalabalik

Mån 6 okt 2003 18:58
Övrigt, 7 läsare totalt


Malins och min Värmlandsresa ska bli trevlig.. Det ska den faktiskt. :)

Idag var det en enkel dag. Det är det alltid dagen innan det är studiedag. Jag tycker att dom planerat in den där studiedagen lite dåligt bara, naturligtvis borde den ha legat på onsdagen istället! Men, livet har sina motgångar ibland:P

Hade hemkunskap idag. Hela köket skulle laga mat=Kalabalik. ”Robban, du skär salladen, jag tar hand om stekandet och Micki du får skära kycklingen! Nej just det, det gjorde ju Hanna, men du kan väll skala potatisen? Och Hanna, fixar du med klyftorna och såsen? Jasså du är klar nu Robban.. Hmm, du kan ju... baka bröd! Eller nått..Duka!!!” Haha.. Det var trevligt iallafall. För vi hade roligt. Robban tyckte att jag var äcklig när jag skulle visa att brödet förvandlades till deg igen när man tuggade läänge på det. Han visade i detalj hur jag gjorde, då tyckte alla att han var äcklig.. Tihihi...

Sen så var det ju svenska. Vi fick gå till det trevliga, rosa och lilamålade uppehållsrummet och tigga datorer eftersom Lars-Åke bokat upp hela Datasalen.


Naej. Nu är jag ensam igen. Med syskonen. Ischisch. fast av en god anledning, haha, mor & far är iväg och handlar prisenter!:D

TELEFONEN är tillbaka förresten! Livet kan återgå till det vanliga!! Jippiiiee!!! Det är det bästa med att lämna in telefonen. När man får den tillbaka alltså. Haha! Men vi lämnade in Olas på samma gång eftersom Amanda lyckats tappa den i spagetthislasken så att högtalaren i den paja. Men det gör väll inget!;) Han fick ju en ny som jag lyckades fixa så att pinkoden blev spärrad på. Nu måste man skriva i Puk-koden och den har jag slarvat bort. Tss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0