Russinet Sievert

Ons 24 mar 2004 20:40
Övrigt, 11 läsare totalt


Halloj! Nu sitter jag och diggar musik med min kära vän, OLIVIA! Yeah. Förut satt vi i uppis och läste Julia-tidningar med Daniel och Nord (eller vad han heter). Det var det roligaste jag gjort på länge! De där som skriver Julia-tidningarna hittar tusan på insändarna till tidningen alldeles själva! Alla är i stort sett likadana.. Vi bestämde förresten på fysiken, jag Hanna och Olivia, att vi ska kidnappa läraren (Mats) genom en supersmart ostfälla med 10 centimeter tjockt trälock samt rör för vatteninförsel, utsätta honom för 500 megaSievert, blötlägga honom i en skål och sedan betrakta resultatet. Hypotes: Han blir ett mänskligt russin. Vi tänker ta patent på upptäckten och visa honom på Naturhistoriska Museet i Stockholm. Vi ska sälja russindockor och morötter utanför.

Ojdå. Dagens dagbok vart visst lite flum. Jaja. Det var ju roligt iallafall:)

”I just want you to know who I am”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0