Romme Alpin!!

Tis 13 jan 2004 20:41
Övrigt, 14 läsare totalt


Haha, det lite lustiga med gårdagens dagbok var att jag började skriva det första vid klockan åtta kanske, och sen stängde jag inte ner lunarfönstret på hela kvällen och så när jag skulle gå och lägga mig, vid tio över tio, så skrev jag ner det sista. Nu vet ni det;P

Idag var jag uppe i Dalarna! I Romme med 180 andra elever från Linghemsskolan, vilket var mycket trevligt! Inte alls många andra där idag heller, så det var skapligt tomt i backarna och jag slapp krocka med folk. Hoho. Det gick iallafall rätt fint, bara det att jag pajade min glajer:’( Men det är sånt man får ta när man har roligt! Amanda, Jenny, Lollo, Olivia, Hanna, Micki, Carro & Robban totalägde ju backarna iallafall..! Fast jag var den som vurpade mest, och ramlade i liften och hade mig (men det gjorde även Olivia:P) Jag var nära på att knäcka skidan en gång också, men klarade mig:)

Ja, jag måste faktiskt medge att detta var en beundrandsvärt TREVLIG dag, och jag vill tacka alla mina vänner för att ni lyste upp den åt mig!:D Speciellt Lollo och Jenny, med tanke på att det var dom jag åkte med mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0