Regn.

Mån 3 maj 2004 21:57
Övrigt, 10 läsare totalt


Hej du. Jag börjar komma in i lite av en ”depression” igen. Alltså, ingen allvarlig, men jobbig. Allt känns bara så.. tråkigt. Lessamt. Inget Hallsberg, jobbig skola. Mamma är inte bra. Det har vart jobbigt nu hela veckan när hon har vart borta, men nu är hon hemma igen, och det är såå skönt. Har saknat henne som en dront. Depression är väl lite att ta i, kanske. Jag skrev det mest för att folk ska förstå, varför jag kanske är lite butter. Men jag hoppas att jag inte är det.

Jaja. Hej everybody. (Hej alla kroppar:S) Idag har det regnat. Regn är jobbigt, men det luktar gott i asfalten när det regnar. Vi hade franska första, med Baram. Vi skrev en trevlig lista om vad vi tyckte om mest av allt. ”Lekar med Baram” låg i topp, tillsammans med ”Redskapsgymnastik med Lasse Ström” (där ordet ”ström” var översatt till franska, heheeeee!:D) Jag gick hem och åt idag, efter de gymnasieförberedande kurserna (där jag mest satt på msn när jag egentligen skulle jobba med nån form av miljöprojekt). De andra hade gått till matsalen när jag kom, så jag vandrade hem som sagt. Sedan flöt dagen på. Och snart är den över. Skönt det.

”So confused. My heart bruise(?). Was I ever loved by you?”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0