Redogörelse. Av vad?

Lör 25 okt 2003 14:41
Övrigt, 17 läsare totalt


Pssst... Det var Hannas förtjänst att Robban kunde bli så fin i håret i går... Hon var ägare till rosetten serru.. Hahaha:)

Imorse sov jag till halv tio. Det har jag inte gjort sen Jerusalems Förstörelse. Det var så skönt! Men imorn är det Smålandskavlen. Då måste man upp tidigt. Tror jag, fast förra året fick vi faktiskt lite av sovmorgon. Till klockan åtta tror jag, men då var det så att man skulle byta från sommartid till vintertid, och dra bak klockan en timme, så vi fick en timme extra att sova också:) Hahaha, dum & klyftig som Amanda är, så drog jag FRAM klockan en timme istället så att den ringde klockan 6. Alla vaknade av den utom jag, och jag hade gömt den väl i min jackficka också så yrvakna Lillsten fick leta överallt i säkert 5 minuter innan hon hittade den. Och då hade alla (utam jag då) vaknat och eliten var lite smått förbannade. Det var lite halvpinsamt..Men det ska nog inte behöva upprepas.

Jag har lagt upp ett strategiskt schema. Klockan 12 börjar jag packa. Så då ska jag pallra mig härifrån. Fast jag ska ha packat innan dess också. Så vi får se hur det blir. Ska ju till Anna efter denna helg också:D

Kramheys. Ha ett bra lov alla!!!

[14:24] Jaadu, nu måste jag snart upp för vattnet till mina nudlar kokar nog nu. Och snart åker vi. Från statoil i Ryd klockan 16,00. Allt ska nog vara nerpackat nu. Är lite nervös, jaktstart är inte min starkaste sida.. Fast inte är det en speciellt svag sida heller, tack & lov.. Brukar faktiskt klara mig rätt bra, se till exempel på 3-dagars typ 1998 eller nått.. Amanda Almén startade en sekund efter Josefin Lindberg. Gissa vem som var först in? Mohehehe. Fast jag gick ut trea på 5-dagars 2000, och kom in 5:a:( Fast o-ringen 2001, gick jag ut 28 och kom in 17! Och 5-dagars förra året gick jag ut trea, kom ifatt tvåan med två minuter till tredje sista men bommade näst sista och var trea in i mål. Hahaha, nu har alla koll på det.. Så det så.. Men nu ska jag pallra mig härifrån, lär ju packa det sista.. Och loda lite sista halvtimmen! Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0