Redo för sommaren? YESBOX

Fre 30 apr 2004 22:00
Övrigt, 11 läsare totalt


[18:19]Tja Fan! Igår var det ungdomsserie vaa, och det gick helt kass vaa! Jag spanade in Olas span, Tove! Och vad ska man säga.. Jaa.. Haha
Idag drällde jag runt på stadens inre gator med vännen min, Olivia. Trevligt trevligt, jag köpte ett par knickers, en t-shirt och en BIKINI! Så nu är man redo för beach 2004, haha;) Olivia handlade en frisbee för 200 rara små slantar, haha, värsta proffsfrisbeen var det! Även hon handlade en bikini, en rosa sån, mycket kvinnlig faktiskt;) Den ska hon ha, när hon och jag går och glassar på stranden i sommar. YEEAH! Ikväll blir det till att gå och slänga en blick på brasan, lillasyster tänder den ju, så man måste ju infinna sig. Vännerna mina är nog iväg på andra tillställningar, men jag får väl pallra mig dit tillsammans med männen i familjen. Julia lär ju träffa sina minimala väninnor där, så henne lär man ju inte se skymten av. Dom ska gå och spana lite på grabbs;) Hehe. Jaja. Nu ska nog datorn vara lagad. Den hade virus nämligen, (att den alltid ska lyckas!!) Gonatt mitt herrskap, festa inte sönder ikväll.

[21:56] Heelloo again. I’m back on track. Just vart borta vid majelden och kollat. Haha, Josefinas fackla hade slocknat när hon kom fram till elden:) Jag och Ola vann varsin kexchoklad på lotter iallafall, det var ju lyckat! Nu ska jag snart sova, måste ju komma i form tills imorn! Yeah! Stina och Lisa ringde nyss förresten, haha, jaa, vad ska man säga.. Fest.. :P

”Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går å nå..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0