Pris: hjärtformad sminkväska

Sön 21 sep 2003 19:48
Övrigt, 8 läsare totalt


Hejsan!

Det var ju Ramunderträff idag.. Rätt trevlig tävling, haha, knappt några där!! Vart höll ni hus, Malin, Kallén, Matilda, Lisa & co?? Elin var ju på Sm förstås.. Och det gick bra hörde jag!:)

Haha, mitt lopp idag gick däremot inget vidare.. Det gick både sakta och dåligt.. Bommade rysligt mycket! Lustigt nog var jag bara en minut efter vid varvningen men sex minuter efter Anna-Lotta i mål, och det var på första slingan som jag bommade mest:S Fast, jag kontrakursade en gång på andraslingan.. Var 6 minuter efter, men kom trea iaf.. Kristin kom tvåa..:)

Arvid berättade hur man kastrerade grisar. Lät hemskt. Ska inte bli bonde!

Jag vann förresten ett mycket fint pris idag. En hjärtformad väska med smink & shit i.. haha, silvrig var den.. Med silverspänne.. Mycket vacker!!:P Kristin fick fotvård & Sara ett helt regenmente med ögonskugga, Stina fick högtalare och Hjalmar hårschapoo.. Haha!! Arvid fick aftershave som luktade kärr konstaterade Fredd.. Haha!!

Får ju heller inte glömma att mamma blev ett år äldre idag!! 38 blev hon, tror jag?!? Av mig fick hon ett jättefult kort på henne från när vi var i Turkiet. Hahaha!! Hon ser asful ut på det, sitter i nån töntig mössa och solbrillor och en förskräcklig bikini och smajlar!!

Bara en vecka till skol-sm nu!! Ska bli myyycket kul det där!!

Men ska väll kolla lite på fotboll nu.. Önska mig lycka till på sexualkunskapsprovet imorn;) Tjarå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0