Parvel är en mkt bra vän..

Tors 7 aug 2003 21:06
Övrigt, 18 läsare totalt


Heddevej Dag!!
Idag så är jag rätt död.. Är trött, sprang två tävlingar igår jag.. Var ju på distriksmatch i värmland utanför degerfors.. fast det var ett rätt tråkigt dm, inget dirre.. Några försökte ju skapa ett eget, men det blev mest fjant av det men sen så spelade dom visst ’snurra flaskan’... jag spelade lite pingis o boll och så hade vi ”suddgummi-bitar-på-golvet-krig” jag och johan aronsson.. trevligt trevligt.. sen blev det som på förra dm, ett ivrigt sms:ande med en hagabybo.. och sen låg jag och pratade med arvid hela halva natten.. om det ”Vanliga”... haha.. vi pratar typ jämt om samma sak, arvid och jag men det är så kul så vi gör det ändå.. han är en väldigt bra kompis, parvel.. glad att jag har honom jag!!
Igår var det ju kavle sen!! Mitt lag:

1:a sträckan: Oscar Vångell
2:a sträckan: Jag!!
3:e sträckan: Linn Bränneby
4:e sträckan: Andreas Carlsson

Blev väldigt jätte nervös när Jossa kom och skrek att Oscar blivit förvarnad och att han var i ledningen, -ensam!! Så, jag gav mig ut först... Var själv i skogen mest hela tiden, bommade en kontroll...142, den var gömd bland lite buskar så det tog en stund innan jag fann den.. en sörmlandskille kom ifatt mig vid förvarningen.. men sen sprang han fel vid näst sista.. så jag racade ifrån honom och växlade först!!! hihi!! drog irfån 7 minuter från jossa också.. Men sen tappade Linn 5 minuter på tredje... Men ante plockade lite på sista och sa att han ”la rygg” på Johan och Attås och inväntade misstag... haha!!! Johans kommentar var skoj: Man måste ju vara rubbad om man lägger sig i rygg på Sveriges bösta h15 o h16, och inväntar misstag!! hahha...
på kvällen inna kavlen var det förresten typ nån egen ” städjans hemlighet”, haha.. Men var i et ttrevligt lag!! med en lagledare från OK störd.. eller kanske från Rubbad IK?? hahaha... Men jag var med arvid och med Gustav Blomgren från Hagaby.. Han fällde roligaste kommentaren!! till arvid: Du ser ju ut som den där fjollan i a-teens!! hahaha!!! Sen var det ju korttävling igår kväll men det var inte så kul, var dötröttis.. KOm trea, klådde iaf Märta!!! Tack för mig.



Hellu... Har vart på utflykt med familjen idag!! först vid havet och fiskade och bada.. sen for vi till norrköping så småbarnen kunde gå på tivoli.. Ola och stjärtmesen almén (även kallad josefina) åkte nån karusell grejsamojs...sen gick jag och stjärto runt och fulade oss.. vi hängde runt på sisters.. hahahah... men imorn ska jag springa på drakbåtsfestivalen!!! needs klack!!! kom dit och heja på laget vårt!!!



ameh!! så ringer dom från den där grejen vi skulle vara med på!!! det var ju paddling/cykling/springning... i lag asså!! vi hade ju johan och fjunet på första, jimmy på cyklingen (han tövlingcyklar ju) och jag på springet...vi skulle ju vinna!!! faaan...och nu får jag inte tag i pojkarna... såp dom vet inte att det inte blir nått...faan... jag vill inte ringa dom!! förresten har jag inte nummren...men jesper hjälper...hoppas han får tag i jimmy!! tråkigt om idom skulle komma ditt imon, oså är det inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0