Parsienn-marodören!!:)

Tors 28 aug 2003 20:20
Övrigt, 9 läsare totalt


Tjohooo!!

Idag så fick vi reda på att dom där tjockisarna till IT-café tanter har slängt alla Julia-tidningar i bibblan!! Är dom helt goa eller? Vad ska vi nuuu läsa på rasterna?? Hahaha! Men vi lyckades roa oss ändå. Vi sprang ifatt runt en rund blomrabatt. Samtidigt som vi balanserade på rabatt-kanten. Den som ramlade ner eller blev dunkad i ryggen förlorade! Jag vann två gånger!! Hahaha!! Sen så hade vi en rolig bildlektion.... Inte. Nya delmål i konsthistoria.. Baaahhh.. Förresten skulle man skriva om en kompis på engelskan. Jag skrev om Stina. Fast det kanske jag sa igår?? Äh skitsamma!!:) Vi hade franska idag! Jag satt och irriterade Daniel och Erik grovt med parsiennen! Sen visade Erik mig hur man kunde justera den, och då vart det ännu roligare!! Typ dirre... Mihihi.. Parsienn-marodören, it’s me!! På matrasten var det Gaykalas i ett städrum utanför vårt klassrum. Anton Erik och Fjunet tycktes ha råkul iaf, vi andra fick sitta utanför och lyssna på deras skönsång, hahaha!! Förresten var Adam och Johan mycket trevliga idag! Johan bjöd på gratis cocosbollar och Adam på brio-fruktkolor.. Mumma!!:)

Efter sistalektionen var det hurry hem, slänga in en pan-pizza i micron, trycka den och sen rusa iväg till stationen för att hinna med tåget! För det är ju torsdag idag! Vilket innebär: träning med Lisa i Norrköpingsskogarna!! Wiiihii!!! Vi fick skjuts av Kristinen ut till Åby SOK’s klubbstuga, för träning vid Lillsjön!! Körde en bana på typ 7 km, fast det var inga kontroller utan mer som en linjeorientering.. Rätt bra träning faktiskt!! Och kul vare också!! Men när jag skulle åka hem blev jag åter så irriterad på dessa TÅÅÅG som alltid ska vara försenade!! Står det att det ska gå 18,42 ska det faan inte gå 19,05!!! Skittrains. Men eftersom jag är en så snäll person så sparkade jag inte sönder dom endå. Hahaha!
Förresten hade jag vääärldens bästa dröm i natt!! Jag haaatar att vakna och fatta att det var en dröm!! Usch... Hoppas jag drömmer den i natt igen, för det var nog en dröm som inte kommer gå i uppfyllelse.. Tyvärr...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0