Öppen 9

Tors 31 jul 2003 17:50
Övrigt, 15 läsare totalt


Helluu... Sprang Öppen för första gången i mitt liv idag!! Öppen 9. Nej har nog sprungit fler gånger, kanske?? Var iaf 6200 m.. Och jag hade över timmen, haha..Det var trist!! Blev lite hejad på i skogen av bröderna Tengvall och av Matte, som jag till och med fick hänga på slutet..Snäll pojke det där, haha!! Sen åkte jag med Familjen Bobbis till Ikano, och käkade på Donken och köpte tuggummin i automat.. Det är fan godast!!

Och imorn bär det av mot u10!! Jehoo!! Ska bli sköjj..Amanda ska springa fjärde sträckan, hihi...Ska nog gå bra!! Seee jooo....

Kommentarer
Postat av: fia

vad är öppen 9?

2008-09-12 @ 22:27:38
URL: http://snyggofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0